Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

7 Ağustos 2012 Salı

Yaptığım Diğer Telli Saç Bantları....

,
'1erkek1kadın' da gördüğüm bu telli saç bantlarını çok beğenip,hemen online satış mağazalarına bakmıştım....şekil a'da görüldüğü üzere....Bir de ne göreyim incecik şey 14,90tl....Hem bana 1 tane de yetmezdi ayrıca 2 saç bandı için 30 Tl'yi veremezdim....

              Bende hemen yapmaya koyuldum ve sonuçlar fotoğrafta zaten....Umarım beğenmişsinizdir....bu postumda bir örnek yapmıştım zaten


                                                                                                             Kolay Gelsin....

                                                 
                                            
                                                                                              

3 yorum:

  1. Bunlardan ben de çok görüyorum. Diğer bantlara göre daha kullanışlı gibi :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet diğer bantlara göre daha kullanışlı ve daha kolay şekil alıyor ayrıca çok pratik....yapılışı da bir o kadar kolay....Sağ ol ;)

      Sil
  2. Bunlara ben de bayılıyorum sizinkilerde harika olmuş emeğinize sağlık.ben de yapmayı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil