Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

19 Haziran 2012 Salı

Dekupaj'a Benzer İlk Çalışmam :) ....




               Aklıma bir anda gelen bir şey olduğu sebebiyle,dekupaj için özel satılan tutkallardan edinemedim daha doğrusu bulamadım da diyebilirim....Bir aralar aldığımız ahşap,tahta profil tutkalı elime geçince denemekten ne çıkar diye,yapmaya başladım....Küçücük sevimli bir kutum vardı.Kardeşimin guaj boyası ile tutkalı karıştırıp,kutumu boyadım.Ardından birkaç şekil kesip,bunlarıda boya kuruduktan sonra yine tutkalla üzerinden fırçalayarak sabitledim.Yine kurumasını bekledim ve son olarakta sim ile tutkalı karıştırıp,kutumun her yerini bolca fırçaladım ve yine yeniden kurumasının ardından,istediğim görünüme kavuştu....
                       İlk deneme için fena sayılmaz,hediye bile yaptım ama onları çekmeyi unutunca bu ufacık şirin kutumu paylaşmak istedim....Sanırım,bütün işlerimi düzene koyunca;el işi ile ilgili kurslara yazılmalıyım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder